Avatar billede p-s Nybegynder
12. oktober 2004 - 20:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mappeindstillinger -on og -off

Hej Eksperter....

Som i nok har regnet ud er det noge med min mappeindstillinger.

Når jeg går ind i en mappe og derfter under mappeindstillinger og så fanebladet vis  kommer de ting hvor man kan sætte flueben osv. men ved hver af mine ender disse linjer med -on eller -off.

Eks.
Brug engel fildeling (anbefales) -on
Gendan tidligere mappevinduer ved logon - off

Sådan ser linjerne ud, har i en løsning til dette meget mærkelige probelm
Avatar billede sharkman Nybegynder
12. oktober 2004 - 22:32 #1
Det lyder da godt nok lidt mystisk. Jeg gætter på, at der står "-on", når der er sat flueben og "-off" når der ikke er det.
Måske skulle du prøve at smide din Windows CD i og vælge Reparér, for det kunne godt tyde på, at noget i styresystemet er faldet fra hinanden.
Avatar billede sharkman Nybegynder
13. marts 2005 - 22:14 #2
Hej p-s
Husk at lukke dit spørgsmål :-D
Avatar billede p-s Nybegynder
14. marts 2005 - 13:11 #3
Sorry, have glemt det, men jeg formaterede compen :P, s¨nu funker det igen.