Avatar billede InboundCPH Novice
12. oktober 2004 - 20:39 Der er 2 kommentarer

Spændende webprojekt med overskudsdeling - Intimdating.dk

Nu har jeg forsøgt at få dette projekt igang et par gange, men det er ikke lykkedes. Derfor søger jeg seriøse udviklere som brænder for at lave webløsninger - har tid, og en vis erfaring. Projektet er uden løn, men med overskudsdelings princippet.

Sitet der skal udvikles hedder intimdating.dk og som i kan se på siden er der allerede en del tilmeldte, også selvom der ikke er så meget at komme efter. Du kan læse lidt om konceptet på adressen www.intimdating.dk. Du/I vil få rimeligt frie hænder til at udvikle sitet da jeg ikke har så meget tid.

Jeg arbejder selv med Webudvikling/grafisk design og marketing.

Kontakt mig enten her eller via min mail - ianrosenfeldt@hotmail.com hvis du/ i er interesseret.
Avatar billede acomma Nybegynder
13. oktober 2004 - 07:47 #1
Kontakt mig på LB(at)acomma.com tak. Vi er altid interesserede i at sponsore/tilbyde vores hjælp hvis ideen er god.
Avatar billede coolstar Nybegynder
16. oktober 2004 - 19:47 #2
Jeg er selv i gang med et dating / Gi i byen portal koncept, måske vi ku slå os sammen... lad os få en snak... du kan fange mig på mail Thomas[NO-SPAM]@codevision.dk

Og du fjerner self. [NO-SPAM] ;-)