Avatar billede -hyber- Nybegynder
12. oktober 2004 - 17:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke starte spillet! Indsæt cdén

Jeg har et problem. Jeg har lige købt Warcraft Og Warcraft Frozen throne.

her i weekenden da jeg var til lan kunne jeg sagtens spille, men nu skriver lortet at jeg skal indsætte cdén. Jeg har prøvet at skifte cd-rom drev, afinstallere og installere igen - Men dette hjalp ikke på mit problem!

Nogen der har en ide til hvordan jeg starter det op? (Det skal siges at jeg sagtens kan starte spillet op på min bærbare computer)
Avatar billede -hyber- Nybegynder
12. oktober 2004 - 17:47 #1
:O ? come on
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
13. oktober 2004 - 14:58 #2
Prøv at poste et andet sted end "3D-programmer". Evt. under diverse eller på et decideret gaming site
Avatar billede lablo Nybegynder
17. oktober 2004 - 16:55 #3
det kan have noget at gøre med hvor spillet er indstalleret på HDD. Jeg kunne kun installere den på C: drevet og ikke på mit andet drev.

Så den skal være indstalleret på C: drevet
Avatar billede -hyber- Nybegynder
18. oktober 2004 - 08:05 #4
Er den også. Jeg formaterede, og nu virker det igen!