Avatar billede jarimark Nybegynder
11. oktober 2004 - 18:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

NAT - problemer med Age of Mythology

Hej.

Jeg har problemer med at spille DirectIP spil i Age of Mythology, den vil ikke connecte til medspillere.
Jeg er på cybercity, og en anden af mine venner, som også har cybercity har samme problem.
Min router er en Zyxel 650R.

Håber der er nogen, der kan hjælpe.
Avatar billede kenp Novice
11. oktober 2004 - 20:43 #1
og du har husket at forwarde de porte som spillet kræver i jeres routere?
Avatar billede jarimark Nybegynder
11. oktober 2004 - 20:56 #2
Jeg har prøvet, men det har ikke fungeret umildbart...

Det mærkelige er, at når jeg forbinder til en anden kan den i første omgang godt finde dem. Den skifter så til mulitiplayer start menuen, hvor efter den ikke kan forbinde mere...
Avatar billede kenp Novice
11. oktober 2004 - 21:35 #3
så tyder det på at du ikke har forwardet det rigtigt!
Avatar billede jarimark Nybegynder
13. oktober 2004 - 17:29 #4
Okay, men der er vel ikke flere måder at route portene på?
Avatar billede kenp Novice
13. oktober 2004 - 17:44 #5
nope! men du kan have sat det ind uder special application i stedet for viritual server!

helt alternativt kan du jo sætte computeren i DMZ

men det kan jo også være at du har sent portne til en forkert ip-adresse!
Avatar billede jarimark Nybegynder
29. maj 2005 - 21:18 #6
Ups lukker...