Avatar billede dalbjerg Nybegynder
11. oktober 2004 - 14:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

MS Fax service

Hej

Vi har sat en windows 2k3 server op. Men nå vi sender en fax kommer der følgende fejl:

The remote fax machine did not respond in time, and the call was terminated

Der kommer lidt af faxen igennem cirka de første 4 cm af det øverste af et A4 ark.

vi modtager fint fax, nogen som har en god ide?

/Dalbjerg
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
11. oktober 2004 - 15:06 #1
Prøv evt en anden fax. 73 76 13 45
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
11. oktober 2004 - 15:20 #2
ravsted-dk: jeg prøver at sende en fax til det nummer nu... vender tilbage nå der er en status...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
11. oktober 2004 - 15:22 #3
ja umildbart se det ud som den godt kunne sende til det nummer.

Så er det altså kun nogle bestemte fax den ikke kan sende til...
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
11. oktober 2004 - 15:26 #4
jeg får ikke det hele, jeg kan ikke læse det der står
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
11. oktober 2004 - 15:36 #5
aha: så for du cirka samme fejl som jeg for, bare at din gik igennem, hvor vores kom med  den fejl.

En god ide?
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
11. oktober 2004 - 15:39 #6
Kan det være programmet.
Avatar billede bleze Nybegynder
11. oktober 2004 - 18:39 #7
Prøv med et andet fax modem. Der er meget forskel på kvalitet af dem...  Evt en anden modem driver
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
29. november 2004 - 10:52 #8
Virker med et andet modem... Mærkeligt problem
Avatar billede soenderhegn Nybegynder
06. januar 2005 - 14:05 #9
Har i flere år kørt med et program der hedder faxmaker.
Da jeg startede havde jeg ligende problemer. Faxmodemet skal understøtte al 3 faxclasses
1-2-3 Et Ucom-nordic alle faxclasses. Det er lidt dyrer man det virker.
Efter salget af modems er faldet bruger man de gamle chips i faxmaskiner der kan være en af årsagerne.