Avatar billede nejmann Nybegynder
11. oktober 2004 - 12:50 Der er 1 løsning

Animeret timeglas i CE.NET

Hej,

jeg er ved at udvikle en applikation i CE.NET og i den forbindelse har jeg brug for et animeret timeglas.

PT bruger jeg:

Cursor.Current = Cursors.WaitCursor;
/*
kode
*/Cursor.Current = Cursors.Default;

men det er "bare" et statisk billede og dermed kan man ikke se om programmet er gået kold eller stadig kører.

Er der nogle der har en idé til at få timeglasset vist animeret?

På forhånd tak

/Nejmann
Avatar billede nejmann Nybegynder
12. oktober 2004 - 09:13 #1
Problemet løste så sig selv :) Havde kun afprøvet det på emulatoren da jeg stillede spørgsmålet, men på min terminal var timeglasset animeret :)