Avatar billede kristjan Nybegynder
10. oktober 2004 - 21:14 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Beder Jer vurdere min hjemmeside

Hej..

Kunne godt tænke mig at høre Jeres kommentar om mir forholdsvis nye design. Som jeg ser det mangler der et eller andet, men jeg kan ikke sådan umiddelbart se hvad det skulle være, måske en ramme rundt om menuen, måske en anden baggrund.

Jeg kunne godt tænke mig Jeres meninger ;-)

På forhånd TAK
Avatar billede 0ffline Nybegynder
10. oktober 2004 - 21:15 #1
Jeg syntes der mangler meget... f.eks en url c",)
Avatar billede pbf-group Nybegynder
10. oktober 2004 - 21:15 #2
et link ville være dejligt...:)
Avatar billede kristjan Nybegynder
10. oktober 2004 - 21:19 #3
hehe..
Ja egentligt var det da en meget god ide lige at få med.

http://www.grobari.dk

-siden omhandler en serbisk fodboldklub ved navn Partizan FC. Nogen har måske hørt om det, for holdet deltog i Champions League forrige sæson.
Avatar billede pbf-group Nybegynder
10. oktober 2004 - 21:22 #4
designet er da lidt kedeligt...
men i det mindste kunne menuen være på linje med textboxen
ellers er farverne i orden måske kunne den godt være lidt mere rund i formerne men det er nok mere smag og behag. flot teks inde i billedet...
Avatar billede pbf-group Nybegynder
10. oktober 2004 - 21:25 #5
generelt ville jeg sige at hvis du fik sat menuen på linje med textboxen og fik det sorte felt i den vandrette menus nederste linje lige ville den da være fed...
Avatar billede kristjan Nybegynder
10. oktober 2004 - 21:29 #6
hørt.. ;)
Avatar billede pbf-group Nybegynder
10. oktober 2004 - 21:31 #7
kan du ikke acceptere mit svar så jeg kan få mine points???
Avatar billede 0ffline Nybegynder
10. oktober 2004 - 21:34 #8
Personligt syntes jeg det ser rimeligt pænt ud, dog har jeg en stor forkærlighed til at tingene er markerede.
Jeg ville sætte en # f5f5f5 border rundt om :
menuen
bannerne

Løfte menuen så den står lige med textboxen
Rette menusiden til, så den grå kant passer med den grå kant på textsiden
(der er 1-2 pixels forskel pt.)
Fjerne den ternede bg, og sætte en ensfarve bg op istedetfor.

Ellers meget pænt
Avatar billede kristjan Nybegynder
10. oktober 2004 - 21:36 #9
Nej..

Jeg vil meget gerne have at andre også får chancen til at komme med deres mening inden jeg beslutter mig.
Avatar billede kristjan Nybegynder
10. oktober 2004 - 22:01 #10
http://www.grobari.dk/grobari/index.html

-Har ændret lidt i det, men jeg syntes nu stadig der er lidt der ikke er som det skal være??
Avatar billede rasm Nybegynder
12. oktober 2004 - 17:18 #11
syntes ikke din baggrund er så god;) ellers ok
Avatar billede knudgert Nybegynder
13. oktober 2004 - 08:09 #12
Hvorfor bruger du dog ikke css?
Det ville spare dig for en masse gammeldags koder og gøre det meget nemmere, hvis du får lyst til at lave nogle ændringer.

Der mangler iøvrigt også en doctype.
Avatar billede or.han Nybegynder
14. oktober 2004 - 00:46 #13
Selve startsiden er lidt kedelig. Der er ikke så meget design over det, og bare billeder og tekst er lidt kedeligt. Selve siden er lidt rodet pga forskellige skrifttyper og den der baggrund "123" er altså også grim...
  Men hvis folk bare skal ind og se nyheder om partizan er det jo fint nok...
Avatar billede kristjan Nybegynder
16. oktober 2004 - 00:28 #14
Tak for kommentarerne.

Først vil jeg lige sige at jeg eksperimenter en masse i disse dage grundet jeres forslag til hvordan det kunne blive endnu bedre.

Baggrunden er selvfølgelig ikke en der skal optræde på siden i al evighed. Den skal mere minde om det store brag i morgen lørdag mellem de to største og bedste klubber i Serbien, nemlig Partizan og Røde Stjerne.
Snart vil jeg finde en ensfarvet baggrund eller måske gå over til den baggrund der er på de andre undersider !?!

Startsiden virker kedelig? Tjaa, det er muligt at den virker lidt død, men den er desværre nødvendig for at vise besøgende at der både er en serbisk og en dansk del af siden.

Og så vil jeg tænke lidt over det inden jeg bruger skrifttyper. Det er rigtigt at jeg har brugt 3-4 forsk. skrifttyper, hvilket måske kan virke lidt forvirrende. Det er noget jeg vil overveje at ændre snarest.

Og til sidst det med css. Egentligt er jeg ikke helt klar over hvad det er og hvad det bruges til. Den eneste css-fil jeg har liggende er den der hedder style.css, som jo sikrer at der er styr på skriftstørrelse.
Og ja jeg bruger html-sider. Da jeg anvender frontpage til at opdatere med, og har prøvet .php-filer og .inc-filer uden held via frontpage, opgav jeg til sidst at prøve at rode med det, og gik over til den 'gammeldags' og simple html.

Men jeg står da gerne åben overfor, hvis nogle kunne fortælle mig om det overhovedet er muligt at anvende andre filtyper med frontpga end html og htm.
Jeg kunne næppe forestille mig at jeg gik væk fra at opdatere med frontpage, selvom jeg ved at de mere professionelle ikke engang kunne drømme om at røre ved frontpage, men nok ville 'opdatere i hånden', dvs med koder osv.
Dette er ikke lige min stærke side!