Avatar billede kurtnygaard Nybegynder
10. oktober 2004 - 14:06 Der er 2 kommentarer

SP2 og Sims 2 gir det problemer ?

Min datters sim2 spil giver hende pludselig ikke længere mulighed for at logge ud fra spillet, samt skifte nabolag. De viste felter er "grå" og reagerer ikke på klik. Problemet er opstået efter jeg har installeret SP2. Nogen der genkender dette ?

Mvh Kurt Nygaard
Avatar billede nopsen Ekspert
10. oktober 2004 - 18:39 #1
jeg har ingen problemer, men har også først installeret det efter at jeg havde hentet SP2, så prøv evt at geninstallere spillet.
Avatar billede nopsen Ekspert
10. januar 2005 - 19:57 #2
gider du evt at give noget feedback?