Avatar billede -els-echelon Nybegynder
09. oktober 2004 - 21:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forøge antallet af frames

Til en animation, hvordan øger man antallet af frames fra de standard 100 til (i dette tilfælde) 500?
Jeg har ledt længe i hjælp-filen, men har ikke rigtigt kunne finde noget :(
Avatar billede nopsen Ekspert
09. oktober 2004 - 21:49 #1
nede i bunden til højre for frametælleren er der en knap, nu er det længe siden jeg sidst har brugt det, så jeg kan ikke huske hvad den hedder, den bringer et vindue hvor du kan ændre på antallet af frames
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
09. oktober 2004 - 21:51 #2
Tak :D den knap har jeg ledt efter det halve af dagen (jeg fandt hvad jeg ledte efter i hjælp-filen, kunne bare ikke finde det i programmet ;) )
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
09. oktober 2004 - 21:52 #3
- så hvis du gider smide et svar... :)
Avatar billede nopsen Ekspert
09. oktober 2004 - 21:54 #4
den hedder time configuration.
Avatar billede nopsen Ekspert
09. oktober 2004 - 21:54 #5
takker :)
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
09. oktober 2004 - 21:55 #6
det er mig der takker :)