Avatar billede mahp Nybegynder
08. oktober 2004 - 18:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CHPP, hvad er det ?

Nogen der kan fortælle mig hvad CHPP er eller kender i en dansk side, hvor man kan læse om det ?

har søgt på google uden den store hjælp
Avatar billede mahp Nybegynder
08. oktober 2004 - 18:10 #1
lukket, svaret er fundet...
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
08. oktober 2004 - 18:21 #2
Du vækker nok en del andres nysgerrighed - bl.a. min - med det spørgsmål, så vil du ikke venligst give link til det svar du fandt? :)
Avatar billede mahp Nybegynder
08. oktober 2004 - 18:56 #3
jeg troede det var noget kode halløj, men blot et "godkendt" mærke for et produkt :D
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
08. oktober 2004 - 19:09 #4
Hmm okay... tak :)