Avatar billede jensenoest Nybegynder
05. oktober 2004 - 23:07 Der er 5 kommentarer

kritik af Znote 4050

For de interesserede er her et link til en side jeg fandt, hvor en bruger klager over den znote, han lige har købt og han har nogle foruroligende argumenter, som bekymrer mig lidt. Morten fra zepto computers svarer ham. Læs:

http://www.newsgate.dk/dk/dk.edb.hardware.baerbar/msg11935.html
Avatar billede jensenoest Nybegynder
05. oktober 2004 - 23:49 #1
Og når vi nu er ved det.....Ved videre søgning på nettet fandt jeg denne amerikanske side. Tjek lige computer nr. 2 i rækken.... hvis jeg ikke tager meget fejl, så ligner det Znote 4200 på en prik !

http://store.agearnotebooks.com/15display.html
Avatar billede jensenoest Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:05 #2
er der slet ikke nogen, der har lyst til at komme med nogle kommentarer til dette indlæg ?????
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2004 - 20:33 #3
vedr. http://www.newsgate.dk/dk/dk.edb.hardware.baerbar/msg11935.html  -husk på at det er KUN de dårlige oplevelser der bliver udbasuneret - hvis folk er tilfredse skriver de ikke om det.
(kan nemlig ikke finde flere der brokker sig over samme maskine)
og som jeg læser morten fra Zepto´s svar, ja så er de vist villige til at tage en kig på maskinen...
Avatar billede jensenoest Nybegynder
12. oktober 2004 - 13:18 #4
Ja, måske. Men hans kritik er til gengæld lang og udførlig og ikke usaglig. Det er fint at Zepto reagerer så positivt på kritikken. Det tyder på god service. Men jeg kan ikke se, hvordan de evt. kan gøre noget ved problemet, for hans kritik går jo mest på kvaliteten af maskinen. Altså design, fornemmelse af materialer, opbygning af pc'en mht. tastatur osv.

Det største problem, når man er førstegangs køber af bærbar er, at man ikke kan se varen. Nu har jeg været rundt i de forskellige computer forretninger og elektronikvare huse osv. og se på bærbarer og det er noget helt andet at have det mellem fingrene, røre ved maskinen, se skærmen i real life, hvordan det tager sig ud osv. Man køber i blinde ved at købe på nettet, når man ikke er sikker på, hvad man får.
Avatar billede morild Nybegynder
08. februar 2005 - 22:42 #5
Jeg har fundet ud af at man kan se computerene i Falkoner Data og Computerbutikken på Falkonér Alle. Prøv det inden du køber!