Avatar billede jensenoest Nybegynder
05. oktober 2004 - 22:37 Der er 3 kommentarer

hvor køber man Znote ?

Er der nogen, der har nogle gode bud på, hvor man køber Znote bedst, både i forhold til pris og service ??

Jeg havde egentlig tænkt på, at købe hos pc-direct, men efter at have snakket med dem, er jeg ikke overbevist om, at det er et godt sted. De har ellers en god pris på den znote 4050, jeg  har udset mig, men betjening har altså også en stor betydning efter min mening.

nogen bud ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. oktober 2004 - 18:48 #1
hvorfor så ikke købe direkte?
www.zepto.dk
Avatar billede jensenoest Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:04 #2
De er 800-900 kr. dyrere på den model, znote 4050, men jeg har da overvejet om det ikke er pengene værd, for det var næsten som at snakke med en brugtvognsforhandler hos pc-direct. Du ved, hvor de taler til kunderne, som om kunderne var dumme oven i hovedet :-)

Hvis det bare var den ene gang, man skulle snakke med dem, kunne det måske være lige fedt. Men hvis nu man har brug for reklamation, support og service, så er det næsten ikke det værd.
Avatar billede limahl Nybegynder
14. december 2004 - 21:26 #3
Jeg har købt min i falkoner-data (på Falkoner Alle), og bortset fra at det ikke er det fedeste sted, er det dog fysisk.. Priserne var de samme som på nettet, og Zepto har super support. Jeg fik en defekt cd-rom med en Nero dvd-brænder, jeg ringede og havde den med posten næste dag.

Thomas