Avatar billede swenn Nybegynder
04. oktober 2004 - 18:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til udskrift!

Jeg har AutoCAD lt 97
Mit problem er at når jeg skal skrive ud på et A4 ark. Så bliver det jeg har lavet på skærmen kun udskrevet på en lille del af parpiret. Hvordan får jeg det lavet så det fylder hele arket. Jeg har valgt en Template der er A4 så den skulle jo passe.
På forhånd tak!
Michael
Avatar billede clausgold Nybegynder
04. oktober 2004 - 19:03 #1
Svært at sige, men hvis du smider tegningen på denne mailadr. skal jeg gerne kigge på sagen.

clausguldbaekAofir.dk
Avatar billede swenn Nybegynder
04. oktober 2004 - 19:12 #2
Tak for hjælpen.
Så er den sendt.
Avatar billede sorensfar Nybegynder
04. oktober 2004 - 19:50 #3
Selvom du har en template der er A4, har du sikkert nogle limits i tegningen som er større!? - og hvis du har så Acad til at printe ud i "layout" ell. "Limits", så bliver det som du beskriver. Du kan evt. prøve at ændre det til "Extend" og så iøvrigt lige checke preview inden du udskriver.
Avatar billede swenn Nybegynder
05. oktober 2004 - 13:45 #4
Tak for hjælpen. Det var lige det jeg manglede :o)