Avatar billede -hyber- Nybegynder
03. oktober 2004 - 21:29 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gode Højttalere ? erfaringer

Jeg kender efterhånden et par stykker som har haft Altec Lansing.
Jeg vil nu selv have sådan et sæt Højttalere. - Først og fremmest skal det siges jeg er en fattig studerende, så jeg har ikke den største pengepung. Jeg har kigget på dette sæt:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=10841
Som i kan se er der en god bedømmelse, og der er lavet en test omkring Højttalerne her:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=10841&Anmeldelse=true&Showreview=1095

En anden ting er, at jeg står og skal spille for en fest, i næste weekend Bliver omkring 50 mennesker. Tror i sådan et par Højttaler ville kunne spille et rum op?
Avatar billede -hyber- Nybegynder
03. oktober 2004 - 21:29 #1
... Og er de pengene værd?
Avatar billede serverservice Praktikant
03. oktober 2004 - 21:38 #2
Højttalere skal høres for at danne en mening om dem - jeg tror ikke at de kan spille en stor sal op med 50 mennesker.
Det er ofte sådan at kvalitet og pris hænger sammen - så hvis de dur kan de nok spille dit computerrum op og så ikke mere.
Avatar billede -hyber- Nybegynder
03. oktober 2004 - 21:41 #3
Jeg har bare hørt ALtec Lansing produkter før, og de har ALDRIG skuffet mig!
Avatar billede -hyber- Nybegynder
03. oktober 2004 - 22:04 #4
havde nu håbet på flere svar / kommentare !
Avatar billede serverservice Praktikant
03. oktober 2004 - 22:09 #5
Hvis du skal have en god lyd og du vil afspille fra din pc kan du jo tilslutte det til dit hifi anlæg - der opnår du den bedste lyd.
Jeg kender kun til gode hifi højttalere som . Jbl, audiolab, infinity og har ikke hørt de andre , men det ligner nogle paphøjttalere.
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2004 - 22:56 #6
Altec Lansing laver generelt gode produkter til prisen, men HiFi bliver det aldrig.

Men ok, hvem havde også forventet det til under en plov.
Avatar billede -hyber- Nybegynder
12. oktober 2004 - 17:12 #7
læg svar :]
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2004 - 17:29 #8
ellers tak :)
Avatar billede serverservice Praktikant
12. oktober 2004 - 17:51 #9
så tag dem igen
Avatar billede -hyber- Nybegynder
12. oktober 2004 - 17:51 #10
.
Avatar billede rasm Nybegynder
12. oktober 2004 - 17:55 #11
Køb nogle logitech 350 tror jeg de hedder, de kan bare spille!:D