Avatar billede jensenoest Nybegynder
03. oktober 2004 - 16:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

anbefalinger til bærbar køb - hvad skal man gå efter ?

Er der en, der kan forklare mig bærbar teknologien, i forhold til stationær pc ?

Jeg vil købe en bærbar for første gang og er usikker på, hvad man skal vægte. Både hvad mærke, producent og tekniske dele angår. Har fået anbefalet centrino teknologien, men hvad er forskellen på centrino og de almindelige Mobile modeller, f.eks. P4 M ??

Det skal ikke være den dyreste maskine på markedet, men alligevel kvalitet og holdbarhed. Overvejer at købe brugt evt. Pris ca. 6000 - 7000 + moms eller brugt max. 7000 kr.

Ting, jeg vægter:
Trådløs netværk
God batteri-funtion (dvs. levetid + antal timer)
Stabilitet
Hurtighed

mvh
Avatar billede bredker Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:07 #1
luk dette spm igen , det er ikke tilladt at have mere end et spm af gangen om det samme
Avatar billede jensenoest Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:07 #2
Jeg lukker lige dette spm. da det er kommet på dobbelt. Der er vist noget ustabilitet på siden.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:12 #3
Helt fint.

Du lukker det helt ved at markere dit navn nede til venstre og så klikke accepter.