Avatar billede supermand69 Nybegynder
03. oktober 2004 - 16:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Linetypes i AutoCAD 2005

Jeg kan ikke få vist mine linetypes vist rigtigt? De bliver bare vist som continuous, men når jeg udskriver min tegning bliver bliver linjerne godt nok som de skal være?

Hvad er der galt? Man skulle tro at det var en eller anden indstilling som skal slåes fra/til så linetypes ikke bliver vist...
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2004 - 12:50 #1
linetypescale er forkert indstillet.
´comando :  LTscale
instil den til omkring det halve af den scala du har tenkt dig at printe i.
altså 50 hvis du vil printe i 1:100
Avatar billede supermand69 Nybegynder
04. oktober 2004 - 18:39 #2
jamen så bliver min linetype jo forkert når jeg vil printe ud?
Avatar billede supermand69 Nybegynder
04. oktober 2004 - 18:40 #3
desuden hjælper det heller ikke noget?
Avatar billede dla Praktikant
05. oktober 2004 - 08:45 #4
Kan du heller ikke se den hvis du zoomer meget ind og derefter regenererer?
Avatar billede supermand69 Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:53 #5
nope... man kan slet ikke se det?? men hvis man markere linjerne kan man godt se hvilken linetype de har.. jeg fatter det ikke?
Avatar billede dla Praktikant
06. oktober 2004 - 08:42 #6
Kan det være fordi tegningen er "partial open", det er noget man skal vælge selv i ACad 2000, men det kan jo godt være den står til det som default i 2005?
Avatar billede supermand69 Nybegynder
06. oktober 2004 - 12:59 #7
dla > hvad er det? :)
Avatar billede dla Praktikant
06. oktober 2004 - 13:26 #8
Nej, der var jeg vist gal på den, det handler om at man kan nøjes med at åbne nogle af lagene, og det har jo ikke have noget med sagen at gøre, undskyld :-)
Avatar billede supermand69 Nybegynder
15. oktober 2004 - 21:24 #9
lukker