Avatar billede renedue Nybegynder
30. september 2004 - 15:24 Der er 1 kommentar

Foxda Mp3 afspiller, problem

Hejsa... jeg har lige købt en mp3 afspiller af mærket iRibs Fox 6602.

mit problem er at den godt nok laver et xtra drev i denne com. når jeg sætter den til ved USB. men når jeg trykker på det drev så siger den "drevet er ikke tilgængeligt" og at der er en "I/O fejl" hvad kan det skyldes? og på min mp3 skriver den hele tiden reading........ please hjælp mig...
Avatar billede enriko Nybegynder
26. august 2005 - 19:43 #1
har du installeret driveren ??

I/O fejl .. input /output fejl

så vidt du har bemærket er der  problem med skrive og læse