Avatar billede svinggaard Nybegynder
30. september 2004 - 11:10 Der er 3 kommentarer

Opgradering fra 2K til XP - problem Norton

Hej med jer

Jeg har problemer med min Norton antivirus efter min opgradering til XP. Norton Antivirus 2004 (version 10.0.1.13) nægter at aktiverer auto-protect ved opstart af XP.

Håber på at det evt. er nogle indstillinger i XP, som jeg har sat forkert og at der evt. er en der kan hjælpe.

Svinggaard
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. september 2004 - 12:00 #1
Jeg kører med alt aktiveret også med SP 2 installeret det kører fremragende
Avatar billede gratis Nybegynder
30. september 2004 - 17:07 #2
måske ka du finde någet her http://www.symantec.com/techsupp/sp2/faq.html
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2004 - 21:34 #3
Det plejer at hjælpe med en afinstalation efterfulgt af en instalation af Norton Antivirus.
:-)