Avatar billede popsy Novice
29. september 2004 - 18:37 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge et simpelt design

Hejsa.

Jeg skal bruge et simpelt design, beregnet til en IT konsulent virksomhed.

Det skal ikke indeholde ret meget andet end selve designet, logo opretter jeg et nyt spørgsmål om når jeg har valgt et design.

Det som er vigtigt for mig, er at en af jer kan lave noget utraditionelt, noget som ikke følger den gængse standard med en menu til venstre, lidt oplysninger i midten, og endnu en menu til højre.

Jeg forlanger selvfølgelig ikke færdigt arbejde for de her sølle point, men har du evt noget på lager, eller lige ideen klar, så kunne det jo være jeg kunne få noget at arbejde videre med :)

Det eneste jeg ikke selv kan er at lave det grafiske, så hjælp mig hvis du kan :)
Avatar billede abrjonline Nybegynder
29. september 2004 - 18:51 #1
Hej... Jeg har 2 gratis designs på min hjemmeside men de har begge 2 nogle oplysninger som skal accepteres ved ikke om du kan bruge dem, men du er velkommen. De er traditionelle.

Mvh Andreas Jensen
www.abrj.dk - Webdesigner afdelingen
Avatar billede doggy82 Praktikant
29. september 2004 - 18:56 #2
De har nogle flotte templates her: http://www.freewebtemplates.com
Se evt. under buisiness.
Avatar billede weblex Nybegynder
29. september 2004 - 19:41 #3
Jeg kunne måske godt tænke mig at lave et design inspireret af dette (dog uden flash/animation:

http://www.templatemonster.com/website-templates/2224.html

Var det noget?
Avatar billede popsy Novice
29. september 2004 - 20:05 #4
abr> Et par gode bud der, tænker over det :)
Doggy> Kender den godt, og den bliver min sidste udevej ;)
web> Designet der kanon ud, men uden animation går en del af ideen vel tabt?
Avatar billede weblex Nybegynder
29. september 2004 - 20:09 #5
Det kommer vel an på om det lige præcist er et ur?
Avatar billede 123design Nybegynder
29. september 2004 - 22:19 #6
Hej Popsy,

Jeg har måske noget liggende men kan ikke kun lave det for point, måske noget med et symbolsk beløb elelr noget, prøv at send mig en mail på daniel@123design.dk
Avatar billede abrjonline Nybegynder
29. september 2004 - 23:05 #7
Hey pop..

Hvis du syntes om min stil kan jeg lave dig en hjemmeside som du ønsker meget billigt evt. for points som en referrence, kontakt mig over mail og vi finder ud af noget.

Mvh
Andreas Jensen
abrj@mail.dk
http://www.abrj.dk
Avatar billede popsy Novice
30. september 2004 - 19:33 #8
http://www.freewebtemplates.com/download.php?id=931&t=t  er jeg helt vild med!
Nogen der kan lave noget i den retning?

Der kommer ikke links til kunstneren på siden, der må jeg bedrøve jer, og derfor kan jeg heller ikke bruge den ovennævnte, da det er linkware.

Det vil sige, at den der laver det skal gøre det fordi det er sjovt, fordi han har ondt af min slatne pengepung, og fordi det måske kunne være en fordel at vise det firma der skal bruge siden, hvad han kan :)

Lad mig høre hvad i synes, hvis ikke i er skræmt væk :)
Avatar billede weblex Nybegynder
30. september 2004 - 20:14 #9
Jeg starter op - så må vi se om vi kan finde ud af noget :o)
Avatar billede popsy Novice
30. september 2004 - 22:50 #10
Det lyder spændende :)
Avatar billede boye_14 Nybegynder
01. oktober 2004 - 23:10 #11
det meget meget enkle design, menlig html designet uden billeder (pånær banner).

http://www.hattrickinfo.dk
Avatar billede boye_14 Nybegynder
01. oktober 2004 - 23:11 #12
http://ny.hattrickinfo.dk < med lidt fler billeder på..
Avatar billede weblex Nybegynder
02. oktober 2004 - 19:32 #13
popsy -> Jeg synes selv jeg er ved at være der. Jeg har fyldt lidt gejl på, så du bedre kan bedømme, hvordan designet virker. Der er slevfølgelig stadig plads til justeringer/forbedringer. Hvad siger du:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10231
Avatar billede popsy Novice
03. oktober 2004 - 22:48 #14
Jeg synes det er kanonflot arbejde, og jeg vil gerne overtage det :)
Avatar billede weblex Nybegynder
04. oktober 2004 - 07:01 #15
Mail sendt :o)
Avatar billede popsy Novice
04. oktober 2004 - 07:43 #16
Mail modtaget, flot arbejde :)

Andre> Jeg ahr ikke mulighed for at lægge filen til download, men jeg sender den selvf. på forlangende.