Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
28. september 2004 - 15:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netbank på Mac OS X med Safari!

Er der ngoen der ved hvorledes man skal sætte Safari op, således at man kan benytte SkandiaBankens Netbank?

Den siger at Safari ikke understøtter cookies.
Avatar billede it-elev Nybegynder
29. september 2004 - 13:04 #1
Hvis at Safari understøtter deres hjemmesides CSS, så klikker du på Safari vælger indstillinger for så at vælge menuen Sikkerhed, der kan du vælge om du vil accepterer cookies.

Hvis ikke at det virker skal du nok undersøge om du kan få fat i Internet Explore 5.0 til MAC.
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
05. oktober 2004 - 14:26 #2
Kontaktede webmasteren for SkandiaBanken og fik et certifikat jeg skulle installer på mac, nu virker det!