Avatar billede rmodalen Nybegynder
27. september 2004 - 19:18 Der er 9 kommentarer

Markering af opfølningsflag m.m.

Hej derude

Da vi er rimelig nye i brugen af Outlook har jeg enkete spørgsmål:

1) Når man har en mappe med forskellige undermapper, og anvender opfølgningsflag for at holde styr på de forskellige er det svært at få en oversigt over alle emner der venter på opfølgning, uden at gå ind i de enkelte mapper. Er dette rigtig, eller kan man på en eller anden måde se hvilke mails der venter på opfølgning i flere mapper.

2)Når man går ind under kontaktpersoner, ville det være rart at se al den korrespondance der har været med den enkelte, uafhængig af hvilke undermapper som mails ligger i. Er dette muligt??

Håber der er nogen derude der kan hjælpe mig.

MVH Richard
Avatar billede leif Seniormester
27. september 2004 - 19:53 #1
Hvilken ver. af Outlook snakker vi om ?
Avatar billede sten_n Nybegynder
27. september 2004 - 21:10 #2
Til outlook 2003 er det ja til begge spørgsmål
Avatar billede rmodalen Nybegynder
28. september 2004 - 17:27 #3
Ja, det er Outlook 2003.

Hvordan fungerer det??? Har I en vejledning???

Jeg kan ikke finde ud af det.....

MVh Richard
Avatar billede sten_n Nybegynder
28. september 2004 - 20:14 #4
I mappelisten er der en søgemappe hvor der er en undermappe som heder "til opfølgning". Der kan du se alle mails som er til opfølgning.

Hvis du går ind på den enkelte kontaktperson kan du under fanen aktiviteter se korrespondancen mm.

Mvh Sten
Avatar billede leif Seniormester
28. september 2004 - 20:28 #5
Den med kontaktpersonen var jeg ikke klar over !
Avatar billede rmodalen Nybegynder
30. september 2004 - 09:43 #6
Det med kontaktpersoner var skide smart.

Opfølgningen fungerer på egne postkasser, men det vil ikke virke når man arbejder med offentlige mapper......

ØV, ØV
Avatar billede sten_n Nybegynder
30. september 2004 - 14:59 #7
du kan definere din egen søgemappe. der kan du også definere hvor den skal søge.
højerklik på søgemappe og definer ny, brugerdefiner og der kan du endre hvor den skal søge

Sten
Avatar billede rmodalen Nybegynder
30. september 2004 - 16:41 #8
Det går desværre ikke når man arbejder med offentlige mapper, da der kun er selve postkassen der indeholder søgemapper, og disse kan ikke se de offentlige mapper.

Jeg vil gerne give jer de velfortjente point.. men jeg kan ikke rigtig finde ud af det.... det mangler en accepter knap...

MVH Richard
Avatar billede sten_n Nybegynder
30. september 2004 - 16:48 #9
det er fordi jeg ikke har ligt det ind som svar. men dette er hermed gjort