Avatar billede pkornum Nybegynder
26. september 2004 - 22:09 Der er 5 kommentarer

float problemer

jeg kan ikke få float tl at virke på min t630, jeg har forbindelse kan sende sms osv men..

dette sker ikke...:
If you look at your phone display, you should see the small icons showing a bluetooth connection, and also see the words CarpeDi3m1687 displayed. This message means the more clever parts of FMA are installed.

og den her funktion kan jeg ikke aktivere (den er grå på min tlf.. jeg kan ikke finde ud af hvordan man får den til at instalere dem??...:
Pick up your phone, go into the menu and go to connectivity (bottom left corner) Then accessories (at the bottom of the list) then fma see the list of apps, these are things you can now control with your phone (if installed of course). So lets try Winamp select Launch winamp, cool Winamp pops up on your PC. Select play and look it plays...cool huh! Using the other menu options you can do most things in winamp now.
Avatar billede pkornum Nybegynder
26. september 2004 - 22:10 #1
alt dette er fra deres newbee manual på deres hjemme side http://fma.sourceforge.net/index2.htm
Avatar billede paaskeland Nybegynder
29. september 2004 - 17:10 #2
Går ud fra du har version 0.1.1.16a.
Først skal du sikre dig, at du har et script sat til inde i fma! Det kan du tjekke i fma under Tools > Option og så fanebladet Script. Her skulle filen gerne være under script fx hedder den ved mig C:\Program Files\Fma\sframework\fma-scripting-framework.vbs Her efter kan du finde din ”nye” menu på din telefon under menu > Fordinbelser > Tilbehør > fma og så er du inde i den.
Avatar billede paaskeland Nybegynder
29. september 2004 - 17:17 #3
ps: Hvis du har din telefon til at vise celle info, vil teksten "CarpeDi3m1687", eller hvad den nu kan være, ikke stå under dit operatørnavn!
Avatar billede paaskeland Nybegynder
05. oktober 2004 - 18:59 #4
Har det løst dit problem? Ellers kan du også spørge i deres forum, de er meget flinke til at svare! http://fma.xinium.com/forums/index.php?act=idx
Avatar billede dennisbj Nybegynder
22. oktober 2004 - 23:34 #5
når du starter din fma op for du script fejl?