Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
26. september 2004 - 16:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Red .tar-fil på Mac OS X.

Jeg har en .tar pakke som der vist er fejl i. Den vil i hvert fald ikke åbnes.
Nogen der kender et program til Mac OS X som kan redde filen?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
26. september 2004 - 16:42 #1
Hvis Stuffit Deluxe siger at der er fejl. Så er der sikkert fejl.

Download den igen eller få kilden til at sende dig en ny . . .
Avatar billede egonspock Seniormester
26. september 2004 - 18:02 #2
Hvis du ikke har lyst til at bruge tar-kommandoen i terminalen og prøve derfra (skriv "man tar" for at få hjælp til det i terminalen.), kan du evt. prøve http://sarwat.net/zar/ ellers er der nok kun en download at gøre igen, som æblenet siger.

Det er også muligt at du har en gammel version af Stuffit, og at det er der problemet ligger.

Der er i øvrigt ingen forskel på udpakningen, om du har den almindelige gratis Stuffit eller Deluxeudgaven.