Avatar billede nizax Nybegynder
26. september 2004 - 14:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mappe indhold

Er ved at lave en side hvor jeg skal udskrive alle filer i en mappe. Er må jo lige være nogen her der kan hjælpe mig med det :)
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. september 2004 - 14:12 #1
Et ekspempel, sådan her:

<%
Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set folderObject = fso.GetFolder(Server.MapPath("/folder/"))
Set filesObject = folderObject.Files

For Each file In filesObject
  Response.Write file.Name & " " & file.DateLastModified & "<br>"
Next

Set fileObject = Nothing
Set folderObject = Nothing
Set fso = Nothing
%>
Avatar billede nizax Nybegynder
26. september 2004 - 14:21 #2
skal man have noget specielt på sin server for det kan lade sige gøre? Bruger nemlig iis
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. september 2004 - 14:31 #3
Så skulle det meger gerne virke.
Avatar billede nizax Nybegynder
26. september 2004 - 14:53 #4
virker sku ikke :(
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. september 2004 - 14:55 #5
Det ville være meget lettere at hjælpe hvis du skriver hvad der sker eller hvilken fejl du får.
Avatar billede nizax Nybegynder
26. september 2004 - 15:26 #6
der sker ikke noget... Der kommer ingen fejl.. Har prøvet at udskrive folderObject og den passer. så kan ikke se hvad der skulle være galt.
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. september 2004 - 15:34 #7
Hvis siden hænger, kan det være fordi du har Norton antivirus installeret. Hvis du har det prøv at slå "Active scripting" fra i norton. Det muligt du bliver nød til at genstarte PCen.
Avatar billede nizax Nybegynder
26. september 2004 - 15:39 #8
har fundet fejlen... Men tak for hjælpen!