Avatar billede sk-man Nybegynder
25. september 2004 - 17:36 Der er 3 kommentarer

Session fra et domæne til et andet

Hvordan får man overført session data fra et domæne til et andet?

Jeg har en side på et domæne med et login område, hvor brugerdata gemmes i en session. Fra siden skal der være et link et et andet domæne hvor der ligger et billedgalleri. Galleriet skal kun være tilgængeligt for dem som er loget ind fra den første side.

Det er ikke godt nog bare at smide dataen ind som parametre i url'en, for så kan andre se det.

Jeg tænkte på måske at lave en skjult formular med hitten felter med dataen i, men linket skal hare et alm <a href=...> link. Jeg ved ikke om man kan lave en submit i en <a href=...>, og jeg ved slet ikke om det er sikkert.
Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2004 - 20:10 #1
<a href="java script:void(0);" onclick="document.navn_på_form.submit(); return false;">link</a>
Avatar billede sk-man Nybegynder
25. september 2004 - 23:24 #2
tak. Post et svar
Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2004 - 23:51 #3
:)