Avatar billede 99c09 Nybegynder
24. september 2004 - 13:25 Der er 3 kommentarer

Video Post problemer

Hey alle jer der kan hjælpe...

jeg har lavet en kool glow effect som jeg gerne vil rendere ud til mov er det muligt ? jeg har benyttet video post og kan ikke direkte se hvordan det løber af stablen med at gemme animationer....
Avatar billede friiiiis Novice
30. september 2004 - 18:00 #1
Hej, er lidt usikker på dit spørgsmål ("...løber af stablen med at gemme animationer...." ??? hvad mener du??)... men ja, du kan da nemt lave renderinger med glow effekt og også i .mov format.... efter hvad jeg ved...

Når du bruger videopost skal du bruge videopost til at rendere din film med og ikke den normale "render" option man har...

Kan du ikke lige præcisere helt nøjagtigt hvad problemet er inde i videopost, så vil jeg gerne hjælpe dig.... og du må også meget gerne fortælle mig hvilken 3ds MAX version du har (jeg har version 4 og 6)
Avatar billede osborne Nybegynder
02. november 2005 - 22:13 #2
Højreklik på din dit output element ..
Avatar billede friiiiis Novice
03. maj 2011 - 17:44 #3
lukker