Avatar billede ridder Nybegynder
23. september 2004 - 21:10 Der er 6 kommentarer

Kunde ordrenummer på følgeseddel i C5

Jeg undre mig over hvorfor jeg på min følgeseddel i C5 ikke kan få min kundes ordrenummer på, jeg har naturligvis tastet ordrenummeret ind i feltet "ordre" når jeg lægger orderen ind
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2004 - 21:19 #1
Din kundes ordrenummre skal vel indtastes under DerefRef. Dit eget ordrenummer kommer vel med. Det andet er til indtastning af rekvisitionsnummer og kommer ganske rigtigt ikke med som standard. Gå til rapporttilretning, Vælg hvor feltet skal oprettes, tryk F2,  skriv OrdKartArkiv.ordre (eller OrdKart.ordre hvis version<2.0). Ledetekst oprettes ved at skrive teksten, stille sig på den, trykke F6, angive at det er en ledetekst+længde og trykke F3 (bemærk at ledeteksten flytter feltet). F3 for at afslutte.
Avatar billede leif Seniormester
23. september 2004 - 21:20 #2
Det er vel et spm. om at Følgesedlen skal tilrettes. Kan du selv tilrette rapporter ?
Avatar billede ridder Nybegynder
23. september 2004 - 21:27 #3
Nej jeg har ikke prøvet at tilrette rapporter før, så er ikke helt klar over hvordan det foregår
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2004 - 21:29 #4
der står i det andet svar hvor du gør det!

Find exe filen, c5w32c.exe (den jeg omtaler om colsol versionen).

I gamle versioner hedder den c5e32.exe/c5e.exe
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2004 - 22:02 #5
??
Avatar billede egeberg Nybegynder
18. oktober 2004 - 19:40 #6
Kontakt hellere en C5 konsulent, som  kan hjælpe dig