Avatar billede sash Nybegynder
23. september 2004 - 20:55 Der er 6 kommentarer

hvad koster det at stifte en firma med ip telefoni?

Hvad kræver det af udstyr?
Det kan da ikke være dyrt at starte en lille selsskab med ip telefoni?
Er der nogen der er expert i det her?
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. september 2004 - 21:03 #1
Jeg ved ikke hvad der kræves for at kunne tilbyde IP-telefoni. Prøv evt. at kigge på www.startfirma.dk.
Avatar billede kein Nybegynder
24. september 2004 - 16:06 #2
sash >> Har du kompetence indenfor IP telefoni ? I så fald kan jeg sagtens være dig behjælpelig med at styre alt det administrative samt starte firmaet op uden problemer.

Hvis du ikke har den fornødne tekniske viden omkring IP telefoni så se bort fra dette indlæg...
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2004 - 11:07 #3
Musimi.dk er startet ud med en investering paa ca. 100000 DKK til udstyr, aftaler, garantier osv.
Loebende er der saa postet mere i det til andet sjov og hvad man nu har lyst til, og det er nok en god ide at have mindst det dobbelte til uforudsete udgifter osv.

Musimi er bygget paa opensource og egen produceret software - saa du skal nok ogsaa paaregne at laegge en hel del timer i det udover penge hvis man vaelger den vej.

Det er nok ogsaa godt at have en god forretningsplan - og en ide til hvordan man vil goere det bedre/anderledes end de andre - der findes jo en hel del voip selskaber idag - nogen med forskelligt fokus:
http://gratissip.dk/frontend/DanskeVoIPUdbydere
Dvs. jeg vil ikke anbefale at starte op med 'bare' ip telefoni - der skal noget mere unikt til, hvis man skal kunne faa success i markedet idag vil jeg tro.

Jens Davidsen
Musimi.dk
Avatar billede frederikschack Nybegynder
27. september 2004 - 11:03 #4
Musimi.dk er den bedste :o)
Avatar billede sash Nybegynder
05. januar 2005 - 19:03 #5
Hvor kan jeg finde det opensource software?Hvor kan man læse mere om opsætning af server og software?Hvor mange i eksperten.dk  har bred viden om det?
Avatar billede dechlis Nybegynder
13. november 2006 - 10:57 #6
Jeg sidder selv om sælger ip løsninger så hvis du vil vide noget så er det bare at sige til. Vi laver også udbyderløsninger, så nok ville være det smarteste.