Avatar billede francko00 Nybegynder
23. september 2004 - 16:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

træge taster ?

hey jeg har et lille men irreterende problem som jeg ikke lige umiddelbart ved hvordan jeg slipper af med

når jeg spiller wolfenstein et for eksempel bliver træge taster ved med at hoppe op og få mit keyboad til at fucke helt op.... blandt andet lader mit gevær automatisk efter hvert skud :S

det er nok fordi jeg bruger et lidt specielt system til at styre med, hvor jeg blandt andet lader på shift.....

hvordan får jeg fjernet de træge taster ?
kan jeg slette alt handicap hjælp? har ikke brug for det lige forløbig.
Avatar billede dominodevil Nybegynder
23. september 2004 - 16:16 #1
Nååå.... det er fordi når du trukker 5 gange på shift i streg... så kommer den der! Kan du ikke bare sige "VIS IKKE IGEN"... og så spille videre???
Avatar billede francko00 Nybegynder
23. september 2004 - 16:20 #2
der er 3 muligheder, annuler, ok og en eller anden 3.... har dog prøvet at vælge dem alle... men det virker lige fedt
Avatar billede francko00 Nybegynder
23. september 2004 - 16:22 #3
fik løst problemet.... krævede bare lidt tålmodighed :D
Avatar billede francko00 Nybegynder
23. september 2004 - 16:23 #4
hoppede bare ind i handicap hjælp og tog instillinger for træge taster og slog "genvej" fra