Avatar billede simun Nybegynder
23. september 2004 - 14:14 Der er 4 kommentarer

installering af kanaler på Sony tv KV-c252

halløj, vi har lige købt et brugt tv, med fjernbetjening til, et 25" Sony Trinitron KV-C252, men jeg er i tvivl om fjernbetjeningen er den korrekte, da der er mange af tasterne der ikke giver nogen reaktion, fjernbetjeningen hedder Sony Rm-694, jeg har søgt på sonys hjemmeside, men der er ingen optegnelser over ældre produkter, det er fra 1991.

Hjælp til links eller svar på hvordan man klarer installationen er meget velkomne.
Avatar billede klojs Nybegynder
23. september 2004 - 14:19 #1
Prøv at ringe til dem

Adresse Sony Danmark
Hørsvinget 1
2630 Tåstrup

Telefon 43 55 70 00
Avatar billede cholm Nybegynder
23. september 2004 - 16:07 #2
Eller prøv at stille dit spm. her også:

www.hifi4all.dk

/cholm
Avatar billede simun Nybegynder
23. september 2004 - 19:20 #3
hej igen, der manglede et tal i tv'ets nummer, det hed KV-C2523
Avatar billede simun Nybegynder
30. september 2004 - 17:34 #4
hej, vi har ringet og snakket med sony danmark, de var til ingen hjælp desværre.