Avatar billede peterfyr Nybegynder
23. september 2004 - 11:20 Der er 5 kommentarer

Kan ikke sende post i Outlook

Jeg har Outlook 2002

Jeg kan fuld ud modtage post, men så snart jeg vil sende noget
skriver den forneden ved Send-Modtag status, at der er en fejl.

Og det der skulle sendes bliver i udbakke.

Hvordan får jeg det løst?
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
23. september 2004 - 11:24 #1
hvis du højre klikker der hvor der står at der er fejl og vælger detaljer så skulle der komme en dialogbox op hvor der står en fejl kode... hvad står der der
Avatar billede rossonero Nybegynder
23. september 2004 - 11:26 #2
det er højst sandsynlig fordi du har valgt en forkert udgående server i "indstillinger" for konti - eller at mail serveren PT er nede, hvilket dog ikke bør være en mulighed.
Avatar billede peterfyr Nybegynder
23. september 2004 - 11:33 #3
Der står dette her:
Opgaven 'Hjemme - sender og modtager' rapporterede en fejl (0x80042109) : 'Outlook kan ikke oprette forbindelse til e-mail-serveren til udgående post (SMTP). Hvis du fortsætter med at modtage denne meddelelse, skal du kontakte serveradministratoren eller din Internetudbyder.'
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
23. september 2004 - 11:37 #4
ja det har noget med en msn mail at gøre formegentlig du kan læse om det her http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
23. september 2004 - 19:58 #5
kom lige til at se at det ikke var det rigtige link men her er det:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;302357