Avatar billede shivan Nybegynder
21. september 2004 - 15:49 Der er 8 kommentarer

Åbne porte i norton firewall?

Jeg vil bare gerne vide hvordan man åbner porte i norton firewall? Jeg har versionen fra 2002. Jeg kan bare ikke finde ud hvordan man gør, det virker ikke somom det er i options?
Avatar billede kurtspurt Nybegynder
21. september 2004 - 15:58 #1
Sletter det og installerer noget andet i stedet (fx sygate firewall)

(undskyld negativ holdning - har bare været ude for kæmpe problemer med norton firewall rigtig mange gange)
Avatar billede shivan Nybegynder
21. september 2004 - 17:17 #2
ja ok.. jeg syntes bare det er ret effektiv, bare ikke så nem at konfigurere.
Avatar billede kurtspurt Nybegynder
21. september 2004 - 18:44 #3
Hihi - ja - effektiv - den omklamrer og kvæler alt - så er det klart at det du nu en gang gerne vil have til at gro også bliver kvalt.

Det er sku som at udryde lus med DDT - det virker - men tilgængæld tager alt andet også skade.

http://smb.sygate.com/download/download.php?pid=spf
Sygates firewall - den er gratis og dejlig neutral :-)
Avatar billede shivan Nybegynder
21. september 2004 - 18:50 #4
er der andre der har kommentarer til dette? eller er stilhed lig med samtykke?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
21. september 2004 - 20:29 #5
;) nej stilhed er IKKE lig med samtykke. Jeg har Norton Internet Security 2004 med dertilhørede firewall, antispam filter, popup blokker, blokering af reklamer m.v. og er godt tilfreds.
Men det er da rigtigt at den ikke er så let at konfigurere .p

Kan ikke huske om du kan sætte hvilke porte der skal være åbne i NAV. Hvis der ikke kommer nogen bud, skal jeg nok se om jeg ikke kan huske at kigge på min arbejds pc i morgen. Har dog NAV 2004 på den, men der sker jo ikke noget ved at kigge :D
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
24. september 2004 - 20:54 #6
Lad være med at pive, Norton er et rigtigt godt program, der rigtigt nok omklamrer alt, men skal en firewall ikke det? det kræver en vis viden at sætte en fw op. Norton åbner de porte der er brug for, meget automatisk. alt efter vilke programmer der køres på maskinen. Vi er ikke alle eksperter. derfor dette professionelle forum.
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
24. september 2004 - 20:56 #7
2002 kan ikke åbne porte manuelt.
Avatar billede jacla Nybegynder
13. april 2006 - 00:34 #8
OG ?