Avatar billede tau Nybegynder
20. september 2004 - 20:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2002 og flere brugere på win xp

Har lige fået win xp og outlook 2002.
det er dog kun min kæreste, der via sin win-profil kan få sin Outlook 2002 til at åbne.
Når jeg prøver, så får jeg meldingen: "Cannot start Microsoft Outlook. Could not open the item. Try again."
Har I et gæt på, hvad det skyldes?
Min kæreste bruger sin Outlook til at synkronisere med sim Ipaq 2215, så jeg må nøjes med Outlook Express, men det huer mig ikke...
Slet ikke når jeg nu godt kunne tænke mig at få en version af Outlook til at synkronisere med min telefon....
Avatar billede eurotic Nybegynder
22. september 2004 - 15:16 #1
Ja det kan skyldes at Office- (Outlook) installationen er installeret sådan at den kun kan køres fra hendes account.
Du kan prøve at installere det igen fra DIN konto, så kan det være det løser dette problem ;)
Hvis dette ikke lykkes, så må du lige kontakte mig, så skal jeg se om det er en anden logisk løsning på problemet. :)
Avatar billede tau Nybegynder
25. september 2004 - 13:30 #2
Det var en rigtig godt forsøg. Jeg installerede Outlook fra min egen profil, og jge kan nu åbne programmet.
Men hvis jeg så forsøger f.eks. at få Outlook today frem, så får jeg denne meddelelse: "Unable to display the folder. Microsoft Outlook could not access the specified folder location. Could not open the item. Try again."
Har du et gæt til, hvad der så kan være problemet?
Avatar billede tau Nybegynder
10. oktober 2004 - 19:49 #3
Jeg har opdateret til outlook 2003 og også active sync til den nyere version. Nu fungerer det.