Avatar billede vertu Nybegynder
20. september 2004 - 17:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er SP1 en del af SP2?

Hej

Jeg har lige integreret SP2 i min XP installations-cd, men havde ikke SP1 integreret i forvejen. Jeg vil bare vide om SP2 indeholder alt nyt, eller skal den også suppleres af SP1? Kan man i sidste tilfælde integrere SP1 oven i SP2?

Venlig hilsen
Kåre
Avatar billede nopsen Ekspert
20. september 2004 - 17:35 #1
SP2 indeholder alt fra SP1, så det behøver du ikke gøre mere ved.
Avatar billede tubber Juniormester
20. september 2004 - 17:44 #2
Det eneste du skal ha for øje er der kan være programmer der kræver en opdatering efter sp1 er lagt ind og før sp2 er.....

Sådan var det med WinNT 4.0 og IIS førs sp3, så IIS så sp4 og så opdateringerne til IIS og så sp6......
Har dog ikke hørt om sådanne tilfælde for hverken 2k eller xp
Avatar billede vertu Nybegynder
20. september 2004 - 18:27 #3
Tak for svar Tubber.

Men de opdateres vel alligevel via WinUpdate selvom SP2 er lagt ind når XP er nyinstalleret?
Avatar billede tubber Juniormester
20. september 2004 - 18:34 #4
Np :)
Avatar billede nopsen Ekspert
21. september 2004 - 02:29 #5
ja det gør de, takker for point :)