Avatar billede muidem Nybegynder
20. september 2004 - 08:41 Der er 4 kommentarer

nye G5 i sigte?

Hey..

Er ved at shoppe nyt hardware inden for de næste par .. MEN er der nye G5'er på vej? Skal ha det største og hurtigste så det er en G5 dual 2.5 med massere af ram jeg kigger på pt...

nogle som ved noget?
Avatar billede skwat Praktikant
20. september 2004 - 08:48 #1
Mit bedste bud vil være at det næste de forsøger at gøre noget ved er powerbooksne, men med apple kan man kun gætte.
Avatar billede muidem Nybegynder
20. september 2004 - 08:50 #2
hmmm er også det jeg selv har en lille ide om.. men der har været meget snak om nye G5 chip osv..
Avatar billede spliffo Nybegynder
18. april 2005 - 09:39 #3
ja, jeg ved noget men apple sagsøger alle der ved noget som de ikke burde ;-), nej, der er en side kaldet thinksecret.com der altid bringer rygter (jeg sagde rygter (!) ) og de har en historie om at de opgraderinger der kommer hedder....
citat "Dual-2.7GHz
512K L2 cache per processor
Dual 1.35GHz frontside buses
512MB PC3200 DDR SDRAM (8GB max.)
250GB Serial ATA Hard Drive
256MB DDR SDRAM ATI Radeon 9650 video card

så der er slik til dem der har råd...
Avatar billede spliffo Nybegynder
18. april 2005 - 09:40 #4
imac'en (high-end modellen) siger de kommer med
20-inch, 2GHz
512K L2 cache
512MB DDR SDRAM
250GB Serial ATA Hard Drive
SuperDrive (supporting dual-layer as well as DVD±RW/CD-RW burning)

og de har MEGET tit ret i hvad de forudser.