Avatar billede franke81 Nybegynder
17. september 2004 - 20:51 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Web banner.

Hejsa :) jeg ville hører om der ikke sidder en super god grafikker der ude som har lyst til at tjene 200points :).
Jeg vil gerne have et banner brede=468 højde=60. i Blå farver. Midt på banneret skal der gerne stå. "Frankes" I en grålig farve( hvis dette ser godt ud). Det må gerne ligne eks: http://home20.inet.tele.dk/frankes/adbanner.jpg . Bare med meget mørke blå bagrund i kanterne og lyser ind af. til en alm. blå farve. i midten som passer til den lyse farve til "Frankes".
På forhånd tak :)
Avatar billede weblex Nybegynder
17. september 2004 - 21:37 #1
Avatar billede franke81 Nybegynder
17. september 2004 - 22:16 #2
hey Det ser rigtig godt ud. Jeg ville hører er der mugligheed for at den grå farve bliver lidt lyser ;) evt. denne farve kode  #bccbdc
Avatar billede franke81 Nybegynder
17. september 2004 - 23:30 #3
Og evt lidt tynder skrift. den er for tyk i forhold til resteen af min side ;)
Avatar billede mindfreak Nybegynder
18. september 2004 - 08:47 #4
Avatar billede weblex Nybegynder
18. september 2004 - 09:11 #5
Avatar billede franke81 Nybegynder
18. september 2004 - 18:41 #6
Argh lang dag.

men tak skal i have :) De er begge flotte :).
Jeg har valgt at dele point mellem jer. for jeg ved endnu ikke vilken et jeg vil starte ud med :P

endnu en gang tak for hjælpen.
Avatar billede rangerbs Nybegynder
19. september 2004 - 19:41 #7
Jeg har også lavet et forsøg:
http://jeppedk.1go.dk/banner/franke.jpg

Mvh RangerBS