Avatar billede troja Nybegynder
17. september 2004 - 17:50 Der er 3 kommentarer

The Sims triple Deluxe lukker ned

Jeg har købt The Sims triple Deluxe - inst. i korrekt rækkefølge iflg vejledning. Det eneste jeg kan se er introen, derefter crasher den og kun skrivebordet glaner på mig. Jeg har forsøgt rigtigt meget, men uden held. Er der mon nogen her der kan den rigtige formel?

NB jeg har XP, Geforce og alle drivere er opdateret
Avatar billede terrak Nybegynder
17. september 2004 - 18:02 #1
http://www.wintip.dk/xp/tools/kompat.htm

Dog ingen garanti for at det vil løse dit problem, men det har tit hjulpet mig.
Avatar billede troja Nybegynder
17. september 2004 - 18:13 #2
programmet kan køres på XP, det står både på kasetten og i vejledningen..så jeg tror ikke det er der problemet er.
Avatar billede troja Nybegynder
19. september 2004 - 18:11 #3
kan det virkelig være rigtigt, at ingen ved noget om dette??