Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. september 2004 - 17:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Læsestof omhandlende Mechanical Desktop og AutoCAD specielt.

Hej,

Jeg har fået installeret Mechanical Desktop 2004 på min computer, idet vi måske i løbet af året skal bruge det et par enkelte gange.
Jeg synes dog at det er et ski.. smart program, og synes at den "gratis" måde jeg nu har fået det på var en god start.

Det jeg ønsker er godt læsestof om brugen af MD, men specielt AutoCAD. Det må allerhelst være på Dansk, da bøgerne skal være meget tekniske før jeg får noget ud af dem på engelsk.

Jeg kunne forstille mig en bog eller lignende, og pengene den koster gør intet. Vil bare gerne have noget at støtte mig til, nu har jeg valgt at lære programmet at kende!

På forhånd mange tak for hjælpen!
/Nicklas B.
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
22. september 2004 - 11:43 #1
Hvilket niveau skal det være på??
Jeg har en bog/hæfte på 90 sider, der hedder "Nybegynder med Autocad", som du gerne må få hvis du vil. Jeg har ikke selv brug for det mere, men det er altså ABSOLUT begynder!!!
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
26. september 2004 - 00:38 #2
Jeg har givet hæftet til en kammerat...du skulle have været lidt hurtigere c",)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. september 2004 - 16:45 #3
det er bare i orden, mig der var for langsom ;)

men vil gerne høre; var det til AutoCAD 2004 eller 2001?
I så falde det er til 2004, kan du huske forlag, forfatter, titel med videre?
Avatar billede pho2ke Nybegynder
02. oktober 2004 - 16:05 #4
forlaget www.uhrskov.com har bøger/hæfter omkring AutoCad og MD..
Måske der er noget du kan bruge.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
03. december 2004 - 15:48 #5
ligger du et svar?
Avatar billede pho2ke Nybegynder
03. december 2004 - 19:19 #6
Her kom det så...
Fandt du noget du kunne bruge?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
03. december 2004 - 20:38 #7
ja, fandt det jeg skulle bruge tak ;)