Avatar billede bluwduch Nybegynder
16. september 2004 - 15:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Integration af ASP.NET

Hejsa

Jeg søger nogle forslag til hvordan man hurtigst og bedst (2 modsigende tillægsord, I know) kan lave en løsning til at integrere en ASP.NET applikation i et eksisterende ASP miljø.
Der skal jo videregives information fra ASP til ASP.NET'en, som jo helst ikke skal være tilgængelig i en QueryString.
Jeg har overvejet at overføre via database, eller lave en komponent der kan det - Men er der en super måde at gøre det på hvor sikkerheden stadig er i top?

Mvh
Daniel-San
Avatar billede arne_v Ekspert
16. september 2004 - 15:42 #1
Avatar billede bluwduch Nybegynder
16. september 2004 - 15:51 #2
Ja, det var faktisk en god forklaring - Noget jeg også havde overvejet, men stadig undrer mig om der er andre/bedre måde at lave det på. Nu har jeg da en testet måde at gøre det på med database, som jeg kan hive fat i hvis der ikke kommer andet input :-)
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
17. september 2004 - 15:25 #3
Microsoft har en komponent til at dele session med, men den er ikke helt nem at installere og bruge. Søg efter "Sharing Session ASP .NET" eller lignende på MSDN.
Avatar billede bluwduch Nybegynder
20. september 2004 - 15:49 #4
Jeg er gået i gang med at implementere sessionsdeling via database som arne v har foreslået - Så pointene skal den vej :o)
Avatar billede arne_v Ekspert
20. september 2004 - 15:55 #5
Så ligger jeg et svar
Avatar billede bluwduch Nybegynder
20. september 2004 - 16:01 #6
Se også mit nye spørgsmål :o)

http://www.eksperten.dk/spm/541747