Avatar billede ulrich_ Nybegynder
16. september 2004 - 09:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Søger et godt anlæg. Hvad skal jeg købe ?

Et godt anlæg maxi- @ 09:06 16/09
Hej,

Jeg leder efter et anlæg til min computer.. Det skal bare være noget midlertidigt. Det skal spille Ok, og må også gerne kunne give lidt gazz :>

Hører meget techno så bassen må også godt 'være i top'

Har du ét du kan anbefale, eller noget jeg burde holde mig fra? Det er sku svært for de lover så meget - det eneste man kan sige god for er det man hører i praktis.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
16. september 2004 - 09:50 #1
http://www.hifi4all.dk/forum/  spørg derinde, de har sgu nok mere tjeck på det! ikke at der ikke skulle sidde nogen herinde der havde et bud, men du skal nok ikke regne med at der dumper en musikfreak ind på hardware pc!

Bob
Avatar billede jan_h Nybegynder
16. september 2004 - 09:58 #2
Kan virkelig anbefale NAD c370 forstærkeren samt DALI 8008 højtalerne. Jeg kører med den kombination og der er ingen forvrængelse overhovedet, og det kan spille virkelig højt. Hvis vi snakker stereo forstærker vs surround forstærker skal man op i ca 3 gange så høj en pris for at få samme lydkvalitet som en NAD c370 kan levere.

Jeg købte mit i HiFi Klubben. 3500 pr højtaler og 5000 for forstærker. Held og lykke
Avatar billede cyberz Nybegynder
16. september 2004 - 09:59 #3
hmm køb 2 BeoLap5'er :D 50 kilopenge stykket, men den er det værd!
Avatar billede jan_h Nybegynder
16. september 2004 - 09:59 #4
Tag en masse test cd'er med til hifi klubben , det gjorde jeg da jeg skulle købe mit hifi. Jeg fik lov at høre samtlige forstærkere en efter en kombineret med alle de forskellige højtalere.
Avatar billede ulrich_ Nybegynder
16. september 2004 - 10:01 #5
Oh ja, bare ikke for at komme helt på sidesporet, så er det bare noget midlertidigt jeg skal have :)

Ikke det helt gale anlæg, bare noget småt til hjemmebiffen
Avatar billede jan_h Nybegynder
16. september 2004 - 10:11 #6
hvis det bare er midlertidlig så køb et par billige pc speakere. Vel ingen grund til at spilde penge på noget du kun har tænkt dig at bruge i en kort periode?
Avatar billede ulrich_ Nybegynder
16. september 2004 - 10:12 #7
Jeg har også tænkt mig at bruge det efter.. Det skal altså ikke være det største vildeste pis - det skal bruges som en billige hjemmebif for børnene efter :)
Avatar billede jan_h Nybegynder
16. september 2004 - 10:15 #8
logitech/creative og andre laver nogle udemærkede løsninger til sådan et behov, til en fornuftig pris.
Avatar billede ulrich_ Nybegynder
16. september 2004 - 10:25 #9
Har kigget lidt på et OZAKI HOMME T9 HM090. Det ser da udemærket ud, men er der nogen der kan tyde specsne? For forstår ærlig talt ikke så meget i den kategori :)
Avatar billede ulrich_ Nybegynder
16. september 2004 - 10:32 #10
Avatar billede brandy25 Nybegynder
16. september 2004 - 10:35 #11
jeg ville sige at  Creative Inspire 5.1 GD580 som jeg sel har i mit kontor går man slet ikke galt i byen men der er regtig go lud i jeg har selv en hjemmebio og det er helt vilt godt med det lille højtaler system og det koster kun 1.301,00 Kr ved
http://WWW.midtdata.dk det er min arfæring

Med Venlig Hilsen Brandy25

Ps. det kan også spille regtig højdt
Avatar billede dominodevil Nybegynder
16. september 2004 - 10:42 #12
Jeg er klart mere til Normal Standard indenfor HiFI...

Har selv altid ejet Pioneer, og er ALDRIG blevet skuffet....
Avatar billede ulrich_ Nybegynder
09. februar 2005 - 08:15 #13
:)