Avatar billede pcp8 Nybegynder
15. september 2004 - 16:46 Der er 6 kommentarer

Kan ikke opdatere mit Windows!

Hej allesammen.
Jeg har et grusomt problem! Når jeg går ind på Windowsupdate, og den søger efter opdateringer, kommer fejlmeddelelsen pludseligt:

Windows Update kan ikke fortsætte, fordi et nødvendigt tjenesteprogram er deaktiveret. Windows Update kræver følgende tjenester:
Automatiske opdateringer aktiverer registrering, overførsel og installation af vigtige opdateringer til computeren.
Tjenesten Background Intelligent Transfer (BITS) aktiverer hurtigere overførsler af opdateringer, som kan genstartes.
Hændelsesloggen logfører Windows Update-hændelser til fejlfinding. Sådan sikrer du, at disse tjenester er aktiveret:

1. Klik på Start, og klik derefter på Kør.
2. Indtast services.msc, og klik derefter på OK.
3. Højreklik på tjenestenavnet på listen over tjenester, og klik derefter på Egenskaber.
4. På listen Starttype skal du vælge Automatisk.
5. Kontroller, at status for tjenesten er startet.

Hvis dette ikke løser problemet, kan du anmode om hjælp fra en af følgende ressourcer.
Avatar billede gratis Nybegynder
15. september 2004 - 16:56 #1
det betyder at Tjenesten "Automatiske Opdateringer" skal være startet og sat til automatisk før det virker..
Start Menu | Kør | skriv , services.msc , tryk Enter , find Tjenesten , start den og sæt den til automatisk, så skulle det gerne virke
Ps. luk din browser før du gør dette og prøv så igen :)
Avatar billede gratis Nybegynder
15. september 2004 - 17:00 #2
hhhmm... det var da vist stort set det samme jeg skrev som du allerede havde fået at hvide sorry about that X-)
Avatar billede gratis Nybegynder
15. september 2004 - 17:03 #3
hvis du allerede har gjort det der er forslået, så slet Midlertidige Internetfiler
Kontrol Panel | Internet Indstillinger | Generelt | Midlertidige Internetfiler |
slet coockies , slet filer , se om det hjælper
Avatar billede sdbgviking Nybegynder
15. september 2004 - 19:44 #4
Prøv lige at tjekke sikkerhedsnivauet i internet explorer...
Avatar billede milter Ekspert
15. september 2004 - 21:12 #5
Jeg havde det samme problem, og den løsning, "gratis" foreslår, virkede for mig. Hvis du ikke vil have "Automatiske opdateringer" til at køre hele tiden, må du ind i "Tjenester" efter opdateringen og deaktivere den.
Avatar billede wildbozz Nybegynder
03. oktober 2007 - 14:26 #6