Avatar billede mnt82 Nybegynder
15. september 2004 - 15:44 Der er 3 kommentarer

Hotspot - ikke kvadratisk

Hej,

Hvordan laver jeg et hotspot der ikke er kvadratisk. Det skal stadig fungere som en button.

Det er fordi jeg skal have forskellige tætliggende ting tildelt en knapfuntion, men er de kvadratiske vil de overlappe hinanden.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
15. september 2004 - 15:50 #1
du tegner dem vel bare...eller mangler du at skrive hvordan du laver disse hotspots?
Avatar billede mnt82 Nybegynder
15. september 2004 - 16:01 #2
Okay smart, jeg troede bare at i og med der blev dannet en firkant rundt om når jeg konverterede dem til buttons, så gjalt hele firkant som det klikbare sted..
Avatar billede pallenoc Nybegynder
15. september 2004 - 16:05 #3
Selvom de er kvadratiske når du tegner dem kan du jo blot fjerne den del af dem du ikke skal bruge med pile-værktøjet. Hvis knappen så kun skal være klikbar i noget af feltet, laver du et usynligt felt der hvor du vil have dette;-)