Avatar billede gudav Nybegynder
15. september 2004 - 15:12 Der er 1 kommentar

Awstats i iis

Jeg har en webserver hvor jeg har 6 sites kørende og alle køre fint med awstats, men jeg har lige lagt endnu et site op og jeg kan ikke få awstats til at køre på det.

Eneste forskel på det sidste og de andre er at det indeholder mange host headers. Jeg kan godt sætte awstats op til det site og jeg kan køre en update til loggen. Mit problem er at jeg ikke kan se resultatet af min updatering i en browser (det virker hvis jeg får awstats til at lave en html fil, men ikke hvis jeg vil tilgå det direkte fra en browser.)

Håber der er nogle der kan hjælpe, giver 100 point da jeg ser det som en meget svært spørgsmål.
Avatar billede gudav Nybegynder
15. september 2004 - 15:44 #1
Ok der er lige endnu en afvigelse mellem det nye site og de kørende. Det nye site har verisign, ikke at jeg tror det betyder noget for awstats, men nu ved i det:)