Avatar billede zephyrus Nybegynder
13. september 2004 - 19:10 Der er 1 løsning

Fejl i javascript med execCommand.

Jeg arbejder på en wysiwyg editor til en portal, men er rendt ind i et underligt problem.

Jeg sender end del "execCommand" kommandoer ved tryk på forskellige knapper.

Men jeg har så nogle <div>'s som jeg gemmer henholds min editerbare <div> i, og også en <textarea> som jeg kan læse kildekoden i.

Jeg switcher mellem disse views med alm. divtag1.style.display = 'block';  og divtag2.style.display = ''none';

MEN

Når jeg sender execCommand("bold"); så virker det hele uden problemer, men når jeg sender execCommand("JustifyCenter") så er det som om at ID'en på mine <DIV> tags forsvinder. Men kun på de 2 som jeg bruger til at sætte til henholdsvis block og none style.

Jeg får med andre ord en Javascript fejl som siger at objektet ikke findes.

Hvad kan det skyldes ?

Jeg har nøjagtig samme udførelse af ALLE min execCommand's.

Finn Panvig
Avatar billede zephyrus Nybegynder
04. juli 2005 - 17:23 #1
lukket