Avatar billede zerozool Nybegynder
02. marts 2001 - 22:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flsh

Hvordan sætter jeg flash ind på en html side?
Avatar billede ditlev Juniormester
02. marts 2001 - 22:54 #1
Umiddelbart ved at vælge publish i File menuen. Ved at vælge publish settings kan du bestemme om du vil lave en HTML version, og hvordan filmen skal loades, størrelse mm.

Der genereres herved en .swf fil og et HTML dokument, som du så skal lægge ud på din hjemmesideadresse på nettet.

/Ditlev
Avatar billede netsrac Praktikant
02. marts 2001 - 22:54 #2

<OBJECT classid=\"clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000\"
codebase=\"http://active.macromedia.com/flash2/cabs/swflash.cab#version=4,0,0,0\"
ID=Movie1 WIDTH=550 HEIGHT=400>
<PARAM NAME=movie VALUE=\"Movie1.swf\"> <PARAM NAME=menu VALUE=false> <PARAM NAME=quality VALUE=best> <PARAM NAME=bgcolor VALUE=#FFFFFF> <EMBED src=\"Movie1.swf\" menu=false quality=best bgcolor=#FFFFFF  WIDTH=550 HEIGHT=400 TYPE=\"application/x-shockwave-flash\" PLUGINSPAGE=\"http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash\"></EMBED>
</OBJECT>
Avatar billede brandy Nybegynder
02. marts 2001 - 23:46 #3
Jeg forstår det sådan, at du vil sætte det ind på en html-side som du allerede har!? - Så kan det gøres på forskellige måder; Dreamweaver er suveræn til det! Vælg placering! evt. en tabel,frame og vælg insert fra menuen, her kan du så vælge Shockwave eller ligefrem Flash! nemt!
Ellers tror jeg bare du skal vælge indsæt object, vælge din swf-fil og voila!

Måske misforstår jeg...uddybning!?

/brandy
www.fotx.net/brandy
Avatar billede zerozool Nybegynder
03. marts 2001 - 20:11 #4
jeg er først lige startet på at lave falsh så jeg vil have den til at loade den først så lukke den automatisk og bagefter loade min hjemmeside
Avatar billede brandy Nybegynder
03. marts 2001 - 22:37 #5
Så kan du i den sidste frame i din flash køre en GetUrl hvor du skriver den html side som du vil køre.

/brandy
Avatar billede zerozool Nybegynder
07. november 2001 - 22:42 #6
kunne ikke finde ud af det