Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
13. september 2004 - 10:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

LFU - Rollespil

Vi har en rollespil forening der hedder LFU Lemvig Fantasy United.

Vi mangler lidt design til både vores Hjemmeside (som ikke er oppe endnu) + et Logo vi kan bruge på A4 og A3'er som vi skal hænge op rundt omkring...

Her er vores "Krav" til Logo:
Den skal være venlig til Sort/Hvid og Farve udprintning.

Gerne Mørk og dyster af typiske Rollespils figurer (Orc, Elver eller andet).

Banner:
Helst Gotisk skrift.

Igen Mørk og dyster, og gerne lidt i samme stil som Logo... evt samme bare med skrift...

Nogen forslag?
Avatar billede milo Nybegynder
13. september 2004 - 10:19 #1
Utroligt hvad folk forventer for points...
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
13. september 2004 - 10:54 #2
Jeg vil da godt give flere!
Avatar billede .jonez Nybegynder
13. september 2004 - 13:59 #3
Jeres Banner. Skal det bare være tekst på en en baggrund( altså ikke nogle figurer)?

Ville gerne hjælpe med logo'et men kan ikke tegner personer, er det ok for jer hvis jeg finder nogle billeder på netttet, som jeg så mixer?
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
13. september 2004 - 14:04 #4
joneZ = Ja det er meget fint... ja på vores banner skal der står "LFU" eller "Lemvig Fantasy United"...

Og så ville det være fint hvis vi kunne få vores Logo ind på banneret... hvor vi så osse kan få vores Logo seperat, så vi kan klister din på forskellige dokumenter osv....

Og som sagt, så det gerne være lidt dystert.... og rigtig rolelspils agtigt!
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
15. september 2004 - 10:46 #5
nogen?
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
15. september 2004 - 15:36 #6
Lukker!
Avatar billede .jonez Nybegynder
15. september 2004 - 19:13 #7
nå var eller igang....
Avatar billede .jonez Nybegynder
15. september 2004 - 19:36 #8
Jeg har lavet et udkast til Banner: http://www.mr-fister.dk/files/LFU%20banner.jpg

SKal det være i den stil? ændringer? helt galt? Skal jeg prøve at lave et logo med noget ligende? Banneret måske uden billeder?
Avatar billede .jonez Nybegynder
16. september 2004 - 15:37 #9
Du tror måske man bare skal kniose med fingerne?