Avatar billede 4ks Praktikant
11. september 2004 - 10:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opstart af telefon del på pda

Hej

Er der nogen der ved om man kan start telefondelen på Eks. en qtek2020 eller anden pda med indbygget telefon via link i html kode, så når man tapper på et telefon nummer, der så bliver ringet op til nummeret.

Mvh Henrik
Avatar billede tobocom Nybegynder
11. september 2004 - 23:02 #1
Det kan du med visual studio .NET, men det kræver du udvikler en komponent.
Avatar billede 4ks Praktikant
27. september 2004 - 20:27 #2
Det er løst med en mobile form.

<%@ Register TagPrefix="mobile"
    Namespace="System.Web.UI.MobileControls"
    Assembly="System.Web.Mobile" %>
<%@ Page Inherits="System.Web.UI.MobileControls.MobilePage" Language="C#" %>
<HTML>
    <script runat="server">
  private void Page_Load(object sender, System.EventArgs e) {
    if (Page.IsPostBack == false)
            {
              Telefon.PhoneNumber =  "40345584";
              Telefon.AlternateUrl =  "http://www.4ks.dk";
              Telefon.Text "MobilNr: ";
        }

    </script>
    <mobile:Form runat="server" id="Form1">
        <mobile:PhoneCall id="Telefon" runat="server"></mobile:PhoneCall>
    </mobile:Form>
</HTML>