Avatar billede bjohansen Nybegynder
09. september 2004 - 09:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indesign 2.0 - Fastgør til grundlinienet

Hej alle!

Hvordan er det nu lige at man fastgøre sin tekst til grundlinienet i Indesign 2.0?

Jeg har skrevet al teksten og kan se mit grundlinienet, nu skal jeg bare have teksten til at "fange" mit grundlininet.

Tak for hjælpen!

Venlig hilsen

Brian Johansen
Avatar billede spe Nybegynder
09. september 2004 - 10:30 #1
I Afsnitpaletten har du to ikoner ved siden af hinanden hvor det ene viser to tekststykker der er forskudt og det til højre viser de to tekststykker pænt klik på dette.
Avatar billede bjohansen Nybegynder
13. september 2004 - 19:24 #2
Yes - nemmere kan det ikke være :-)

Tak for hjælepen!
Avatar billede spe Nybegynder
13. september 2004 - 19:44 #3
Selv Tak :-)