Avatar billede bizcom Novice
08. september 2004 - 20:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Splejse 2 pdf filer

Hejsa...

Nogen der kender en java komponent, der kan splejse sider i en pdf fil med sider fra en anden pdf fil...

Hvis man f.eks. har en pdf fil med et logo.. og en anden med noget andet grafik og tekst...
Hvordan kan man få en pdf fil med både logo og det andet grafik...

JEG ØNSKER IKKE AT APPENDE SIDER TIL EN EKSISTERENDE PDF FIL....

Henvis mig venligst ikke til java pdf libaries, da jeg mere eller mindre kender dem alle...
Er en flittig bruger af iText....
Avatar billede crax Nybegynder
10. september 2004 - 16:03 #1
Du nævner selv iText... Jeg tror ikke du kommer uden om.

I nyere version kan man læse pdf-filer, og vidst nok også trække elementer ud.
Hvis du nu henter billedet og teksten ud og aflæser deres placeringer, kan det så ikke bruges til at sætte dem ind et andet dokument?
Avatar billede bizcom Novice
16. september 2004 - 12:55 #2
Ummidelbart er det øverste ex. for risikabelt.... Men hvis et eksempel haves, er jeg interessert i at se det... Kan ik ummidelbart se mig ud af det...
Så indtil videre er der vel ikke noget svar...

Mvh. henrik
Avatar billede bizcom Novice
16. september 2004 - 12:56 #3
UMMMMMMMidelbart :)