Avatar billede wilweb Nybegynder
08. september 2004 - 07:59 Der er 1 løsning

3D max 6 Trial lukker bare ned (Error)

Jeg har siddet og modelleret i 3 dage med 3D max 6 Trial.
Jeg har selvfølgelig gemt i versioner alt efter jeg er kommet længere. Nu er  mit problem at når jeg vil åbne min sidste gemt max fil (version 5 og 6) som er de sidste der er gemt filer så lukker 3D max bare ned den vil så sende en error rapport til 3d max
den fejl jeg får er:
Application: 3ds max    Version: G056 10-02-2003    Error: Unhandled Exception

Jeg har sendt rapporten til 3d max, med de har endnu ikke henvendt sig..
Er der nogle der har oplevet det før?
Avatar billede wilweb Nybegynder
13. september 2004 - 11:24 #1
Lukker, der er ingen der har oplevet det før.
Prøver Autocad viz!